آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس تأکید کرد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس نقش تشکیلات انقلابی در اسلامی شدن جامعه را مهم و تأثیر گذار برشمرد.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ، سرهنگ پاسدار قاسم علیپور امروز در همایش «مدیریت جهادی در تشکیلات» که توسط بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: بدون سازماندهی و تعیین محل سازمانی و وظایف محوله، انسجام و هماهنگی بین نیروها به وجود نمی آید.

وی، انعطاف پذیری، شمولیت و فراگیری، سهولت و سادگی، تحرک پذیری، تخصص گرایی، هویت بخشی و انگیزش زایی نظم آفرینی و پایگاه محوری را از اصول و مبانی سازماندهی در بسیج برشمرد و افزود: تشکل‌های انقلابی اگر خود را در حال جهاد شبانه روزی در جبهه فقر و غنا و حق علیه باطل ببینند و دشمنان مشترک و فعال خویش را به خوبی بشناسند بدون شک خود را بی نیاز از تقویت یکدیگر و ارتباط باهم نمی بینند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، حلم و اتکا به نفس را جزء اصول حاکم بر رفتار اعضای تشکیلات انقلابی دانست و تصریح کرد: منافع تشکیلات بر منافع فردی اعضا و منافع ملی بر منافع تشکیلات ترجیح دارد. 

علیپور با بیان اینکه صداقت یکی از اصول و ارزش های حاکم بر تشکیلات است اضافه کرد: در صورت پایبندی همه تشکل ها در عمل به میثاق ملی قانون اساسی و سایر قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، تفرقه و انشقاق دامن فعالیت آن ها را نمی گیرد و فعالیت آن ها موجب اختلال در جامعه اسلامی نخواهد بود. 

وی بیان داشت: تلاش مجاهدانه برای اسلامی شدن جامعه از رسالت های تشکیلات انقلابی است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: