کد خبر: ۱۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و همزمان با سالروز تولد شهید مدافع وطن، پاسدار شهید موسی نصیری بیات، کتاب "عاشقانه کاغذی" در برگیرنده خاطرات زندگی این شهید به قلم خواهر بسیجی محبوبه حمیدی با حضور خانواده شهید و سردار اسکندر دانشمندی فرمانده اسبق لشکر عملیاتی فجر رونمایی شد.


مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز یکشنبه ۳ بهمن در حاشیه این مراسم گفت: به فرموده  رهبر انقلاب  شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، زن نه شرقی، نه غربی» است.

سمیرا هاشم خانی افزود: زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و درعین حال، در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: شناساندن و حمایت از بانوان فرهیخته،نخبه و توانمند بسیجی به جامعه  به همت ناحیه محمد رسول الله ص و بسیج جامعه زنان ناحیه  فرصتی فراهم کرد تا خاطرات شهید مدافع وطن پاسدار موسی نصیری بیات گردآوری و در قالب کتاب در دسترس عموم قرار گیرد.

 پاسدارشهید موسی  نصیری بیات در ۷ دی ماه ۹۳ در درگیری با اشرار مسلح در دفاع مرزهایی میهن در جنوب شرق  به فیض رفیع شهادت که آرزوی دیرین وی بود نائل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: