کد خبر: ۱۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
مسوول فرهنگی هنری سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت: توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی ، مرمت و بازسازی منزل محرومین ، افتتاح کارگاه اشتغالزایی و نشست شورای جهادی و تجلیل از جهادگران بخشی از برنامه‌های سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) است که توسط بسیج سازندگی طی دهه مبارک فجر در شمال غرب شیراز برگزار می شود.

محمدهادی رحیمی  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود: دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

وی خاطرنشان کرد:  برپایی ایستگاه صلواتی ، جشن های پایگاهی و نورافشانی ، ویژه برنامه طنین انقلاب ، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، تولید عکس ، موشن ، استوری و کلیپ در بستر فضای مجازی و غبارروبی و سرکشی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های است که در شمال غرب اجرا می شود .

رحیمی افزود: سلسله برنامه های روشنگری با عنوان رزمایش ثامن  در بستر فضای مجازی توسط بسیجیان در راستای تبیین  و روشنگری مباحث و مسایل نظام و دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه هایی است که از اوایل دهه فجر شروع و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد .

مسوول فرهنگی ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز گفت: انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است؛ طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه‌ای است که اندیشه‌ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

این مسوول فرهنگی ادامه داد: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری‌های عظیم ملت بزرگ ایران است.

وی گفت: ملت ما در عرصه‌های علمی پس از انقلاب اسلامی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه‌های علمی در میان کشور‌های پیشرفته قرار گرفت.

وی بیان کرد: ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: