آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس تاکید کرد:
معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس با تاکید بر آگاهی از توطئه‌های دشمنان نظام گفت: گفتمان تربیتی، راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی در جامعه ترویج داده شود.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس ، حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: این دوره یکی از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت‌های بسیج دانشجویی است. 

وی با تاکید بر آشنایی بیشتر دانشجویان با اندیشه ناب اسلامی، راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی، سیره نظری و عملی ائمه معصومین(س) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه‌های دشمنان نظام افزود: گفتمان تربیتی، راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی در جامعه ترویج داده شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر استان فارس در ادامه بر فراهم کردن ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آن ها تاکید و اضافه کرد: دانشگاه یکی از سنگرهای مهم  انقلاب اسلامی بوده و به عنوان کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور، نقش مؤثری در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد به طوری که همین دانشگاه و خروجی آن آینده کشور را آماده سازی و طراحی می کند. 

ایوب زاده ادامه داد: فعالیت‌های تشکیلاتی بستر مناسبی برای تمرین و و تلاش همراه با اخلاص، معنویت، توکل و تقوا است. 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: