گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
نشست سیاسی
برگزاری نشست سیاسی با موضوع کار ویژه های سپاه و چرائی تخریب آن از سوی دشمنان
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی، نشست سیاسی با موضوع کار ویژه های سپاه و چرائی تخریب آن از سوی دشمن برگزار شد.
حجت السلام الهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت:برای بررسی این موضوع ابتدا باید به این سؤال جواب داد  چرا دشمنان با سپاه پاسداران دشمنی دارند و چه راه هائی را برای دشمنی کردن انتخاب کرده اند، و چه چیزهائی را در دنیا به عنوان دشمنی مطرح می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اولین دلیل دشمنی دشمنان با سپاه،دلیل اعتقادی و دینی است.و برای تبیین بحث باید اول ساختار سپاه را مورد بررسی قرار داد،ساختار سپاه متشکل از:1-روحانیت که تغذیه فکری سپاه  را برعهده دارد 2-نیروهای مذهبی به عنوان پاسدار که خط مقدم آموزش گیری و آموزش دهی نیروها را انجام می دهند 3-بسیجیان که به عنوان عقبه پشتیبانی سپاه عمل می کنند.
الهی تصریح کرد:دشمنان از طریق رسانه های در اختیار خود جهت تخریب جایگاه و عملکرد سپاه سعی در القاء اتهاماتی «از قبیل فساد در بدنه و عملکرد سپاه،ماجراجوئی سپاه در منطقه و اختلاس در اقتصاد ایران و غیره» ، به مردم دنیا،سران کشورهای منطقه و جامعه عوام درون ایران را دارند.
وی افزود:پشت این جریان تخریب سپاه،سه گروه و کمپانی رسانه ای وجود دارد که همگی آنها افراد قوی،خبره ،روانشناس و توانمند در کنترل و هدایت اذهان مردم  هستند.گروه اول:دشمنان بیرونی و در رأس آنها آمریکاست که علت شکست خوردن طرح های خود و عدم دستیابی به منافع مد نظرشان در منطقه را ، سپاه پاسداران می داند.
وی گروه دوم را برخی از چهره های داخلی فاصله گرفته از مسیر انقلاب دانست که اکثر آنها تحصیل کرده غرب هستند و تحث تأثیر فرهنگ غربی قرار گرفته و غرب را منتهای آمال خود دانسته و نسبت به فرهنگ خود بیگانه اند که نمونه این فریب خوردگان داخلی در فتنه سال 1388 قابل رؤیت می باشد.
الهی گروه سوم را جبهه ضد انقلاب با محوریت منافقین دانست که امروزه هزاران نفر از آنها در عربستان و اتریش در حال تولید و القاء شبهات فرهنگی ،سیاسی ، اقتصادی و ارسال  در فضای مجازی داخلی هستند که حقیقتأ هیچ گونه کنترلی بر فضای مجازی در داخل کشور وجود ندارد.
مسئول نمایندگی ناحیه نورآباد هدف دشمنان از دشمنی با ما را ناکارآمدی جمهوری اسلامی،الگو نشدن و عدم گسترش انقلاب در بین کشورها، جهت استعمار و غارت منابع دیگر کشور ها، دانست.
وی در پایان خاطر نشان کرد:ما در دفاع از مظلوم،بنا به شیوه پیامبر و امامان معصوم(ع) ،و در دفاع از منابع اعتقادی انقلاب اسلامی ،کماکان حرکت خواهیم کرد و اگر به کشوری کمک می کنیم به درخواست آن کشور و برای دفاع از مردم مظلوم آن کشور، در برابر ظلم و زورگوئی کشورهای متخاصم بوده که می خواهند منابع طبیعی و انسانی آن کشور را به غارت ببرند.و این دفاع از مظلوم، وظیفه انقلاب و نیروهای انقلابی در برابر ظلم ظالمین است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: