آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
گروه های جهادی شهید بیاضی زاده و الکفیل در ایام نوروز امسال در حوزه دندان پزشکی به نیازمندان استان فارس ارائه خدمت کردند.
به گزارش رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس؛ 
گروه جهادی شهید  بیضایی زاده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری گروه جهادی الکفیل در محل اردو گاه شهید ربانی به ارائه خدمت دندانپزشکی به حدود ٢هزار نفر نیازمند ساکن مناطق محروم فارس پرداختند. 

 مسئول بخش دندان پزشکی گروه جهادی شهید بیضایی زاده گفت: در این اردوی جهادی از ۴۵ نفر از دندانپزشکان و دستیاران جهادگران دانشجو، رزیدنت و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که ٨٠ درصد تیم جهاد گران را تشکیل میدادند و در مدت یک هفته در چهار شیفت کاری علاوه بر درمان، دارو‌های مورد نیاز مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را رایگان تأمین کردند.

علی مهر آرا ادامه داد : این اردوی جهادی از ۴ تا ٩ فروردین ماه برگزار شد که به صورت میانگین روزانه ١۴ ساعت فعالیت دندانپزشکی در مجتمع فرهنگی، تربیتی آیت الله ربانی شیراز انجام می شد و خوشبختانه در این مدت  به حدود ٢ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خدمات رایگان ارائه شد.

وی در رابطه با خدمات ارائه شده در این اردو، گفت:در این اردو حدود ٧٠٠کار ترمیمی، حدود ۴٠٠ کار عصب کشی، بیشتر از ٧٠٠ کار جراحی و حدود ١۵٠ مورد جرم گیری دندان انجام شد. و جالب است بدانید ارزش ریالی خدمات درمانی ارائه شده در این اردوی ۶ روزه با تعرفه دولتی و حداقلی بیش از ١۶ میلیارد ریال بوده است!

این جهادگر افزود: جهت سرعت دهی و ارائه بهتر خدمات ٢۵ یونیت سیار و ٣ دستگاه ماشین دندانپزشکی همراه با تجهیزات رادیوگرافی و اتوکلاو استفاده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: