گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۲۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
اجتماع بزرگ نمک پرودگان حسنی
اجتماع بزرگ نمک پرودگان حسنی با حضور روزه اولی ها و روزه کله گنجشکی ها در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)
اجتماع بزرگ نمک پروردگان حسنی با حضور روزه اولی ها و کله گنجشکی ها.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه ممسنی،در شامگاه پانزدهم ماه مبارک رمضان و ایام ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) جشن و اجتماع بزرگ نمک پروردگان حسنی ویژه روزه کله گنجشکی ها و روزه  اولی ها ،همزمان با سراسر استان فارس به همت سپاه ناحیه ممسنی،همکاری و همیاری ادارات شهرستان برگزار شد.
سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی بیان داشت:این اجتماع به همت سپاه ناحیه،همکاری ادارات شهرستان ،ویژه روزه کله گنجشکی ها و روزه اولی ها به تعداد 850 نفر دانش آموز ثبت نام کرده در سامانه نور با همراهی والدین آنها برگزار شد.
حیاتی افزود:هدف از برگزاری این برنامه،فرهنگ سازی ،تکریم و ترویج روزه داری در بین دانش آموزان،بویژه روزه اولی ها و آشنائی هر چه بیشتر نونهالان شهرستان با فطرت الهی، تربیت دینی و سیره اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ روزه داری دانست.
وی بیان داشت:در این اجتماع دانش آموزان روزه دار،به شکرانه توفیق روزه داری و پانزده روز بندگی خالصانه خدا، در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) شرکت می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ممسنی تصریح کرد:متولی این برنامه در سطح کشور،سپاه فجر استان فارس انتخاب شده است که با کمک فرمانداری ها و آموزش و پرورش شهرستان ها برای دومین سال در سطح استان فارس،با هدف ارائه یک الگوی تربیتی در راستای تربیت دینی نسل نوجوان و جوان و تکریم و ترویج حرمت روزه داری برگزار می شود.
در این برنامه امام جمعه,فرماندار،رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش و تعدادی از پرسنل سپاه ناحیه شهرستان حضور داشتند
نام:
ایمیل:
* نظر: