کد خبر: ۱۲۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز اعلام کرد که سربازان گمنام این ناحیه از سپاه موفق به کشف یک انبار غیرمجاز کالای پزشکی و دارو شدند.
سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص)، یک انبار غیرمجاز که مبادرت به نگهداری کالای پزشکی و دارو کرده بود، کشف شد.

بنایی خیرآبادی یادآور شد که از این انبار، ۱۸۵۷ کارتون انواع لنز طبی،ژل و قطره چشم، نایف، کارتریج و انژکتور جمعا به ارزش تقریبی چهارصد و چهل میلیارد ریال کالای پزشکی و دارو کشف شده است.

این فرمانده سپاه در شیراز با اشاره به اهمیت حفظ سلامت جامعه و رصد مسائل مرتبط با این حوزه، گفت: ما با افرادی که قصد  سودجویی و سوء استفاده از مسیر درمان بیماران را داشته باشند، بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد به شان جامعه  بزرگ درمانی خدشه ای وارد شود.

بنایی خیرآبادی ضمن قدردانی از مردم شریف شیراز بابت ارسال اخبار و گزارشات، گفت: مردم می‌توانند تخلفات اقتصادی، احتکار و... را به صورت شبانه روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: