کد خبر: ۱۲۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در جمع خانواده‌های پاسداران این ناحیه گفت: رسالت پاسداران انقلاب حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و امنیت جامعه است.
عباس بنایی خیرآبادی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز  در جمع خانواده‌های پاسداران این ناحیه گفت: رسالت پاسداران انقلاب حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و امنیت جامعه است.

وی با تأکید بر داشتن دغدغه دین توسط پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دین‌گریزی یکی از ترفندهای اصلی دشمن برای مقابله با جامعه اسلامی ماست که در این راستا اقدامات متعددی هم برای تنزل و تزلزل جایگاه خانواده انجام داده و می‌دهد.

بنایی با اشاره به اینکه پاسداران معاونت‌ها و حوزه‌های بسیج  در نواحی مقاومت رسالت کار تشکیلاتی مجموعه بسیج برعهده دارند، گفت: هرمشکلی که در جامعه به وجود می‌آید اعم از سیل، زلزله، تحریم، شیوع کرونا، مشکلات معیشتی و غیره نیازمند حضور بسیج برای رفع این مشکلات است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در پایان خطاب به پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت مهمی بر دوش داریم و باید برای حفظ شعائر دین گام برداشته و در مسیر خون شهدا ایستادگی کنیم تا درخت انقلاب تنومند بماند.

نام:
ایمیل:
* نظر: