کد خبر: ۱۳۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص):
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به اینکه برای تبیبن مسائل، صحبت و گفتگو با نسل جوان دانش آموز کار نکرده ایم، انتقاد کرد.

 فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز  با انتقاد به اینکه برای تبیبن مسائل، صحبت و گفت و گو با  نسل جوان دانش آموز کار نکرده ایم، گفت: بدخواهان ذهنیت نسل جوان ما را دریک جبهه روانی - رسانه ای  با هدف قتل و عام فرهنگی  هدف گرفته اند که باید به داد نسل جوان رسید .

سرهنگ غلامعلی  احمدی جابری تصریح کرد: جهاد تبیین ضرورت جدی برای نسل دانش آموزان است و در این مسیر رده  بسیج دانش آموزی نواحی بسیج در آموزش و پرورش  نشست تبیینی در مدارس با هدف گفت و گو با دانش آموزان در مدارس شمال غرب شیراز دستور کار داریم .

وی با اشاره به اینکه اخیرا  برای صحبت و گفت و گو صمیمی در جمع دانش آموزان بودم گفت: اغلب نسل  جوان دانش آموز دبیرستانی ما با انبوهی از مسائل در زمینه های  گوناگون روبرو هستند که نیازمند تبیین مسائل از سوی افراد دلسوز دارد .

فرمانده ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: اگر با نسل جوان ما دلسوزانه ، منطقی ، صمیمانه صحبت کنیم و ترفند های روانی و رسانه ای شبکه های اجتماعی و خط رسانه ای  دشمنان را بازگو کنیم اثرگذاری جهاد تبیین را می توان مشاهده کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: