کد خبر: ۱۳۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
تجلیل از مادران ورزشکاران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و وروز مادر
کانون بسیج ورزشکاران ناحیه بقیه الله الاعظم شیراز برگزار کرد : تجلیل از مادران ورزشکاران مدرسه کاراته کوثر شیراز

تجلیل از مادران ورزشکاران مدرسه کاراته کوثر شیراز
به مناسبت فرارسیدن میلاد سرارس نور بانوی دو سرا حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر  و روز زن ،مراسم تجلیل از مادران ورزشکاران  مدرسه کوثر شیراز توسط کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم (عج)شیراز برگزار شد.
محمدرضا برزگر رئیس کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم(عج) شیراز اعلام کرد : نوجوانان و جوانان مدرسه کاراته کوثر شیراز با اهدای تندیس از مادران خود تجلیل نمودند و سنت حسنه پابوسی مادران را به جا آوردند .
برزگر اضافه کرد : این مراسم با حضور جناب سرهنگ شکرالله مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس و دکتر رحیم خداجو رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان شیراز و جمعی از پیشکسوتان ورزش کاراته استان فارس برگزار گردید و نوجوانان و جوانان مدرسه کاراته کوثر شیراز در فضایی پر از احساسات مادر و فرزندی از مادران خود با اهدای تندیس و یژه این مراسم معنوی تجلیل نمودند و لحظه شیرین این مراسم سنت حسنه پابوسی مادران توسط فرزندان ورزشکار شان بود.
محمدرضا برزگر گفت : مربیان ورزشی میتوانند در اشاعه  اخلاق ورزشی ، رسم جوانمردی و منش پهلوانی نقش ویژه ایفا نمایند و در این خصوص باید مدیران و متولیان برگزاری دوره های آموزشی مربیگری در رشته های مختلف ورزش ، توجه کافی به مقوله فرهنگ واخلاق در ورزش داشته باشند تا بتوانیم فرهنگ ایرانی و اسلامی را در ورزش توسعه دهیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: