کد خبر: ۱۳۰۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: گرو‌های جهادی در حوادث و بزنگاه‌های مختلف یاری گر و کمک رسان مردم اند.
 سرهنگ غلام علی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در همایش جهادگران بسیج سازندگی سپاه فوق با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند از آرمان های نظام کوتاه نمی آیند، گفت : برخی از شهرها از ده تا صد درصد افزایش حضور مردم مواجهه بود که این حماسه و شکوه دشمنان را مایوس کرد.

وی تصریح کرد : فعالیت های جهادگران بسیجی در مواقع نیاز با حضور در عرصه های مختلف به کمک مردم و دولت می شتابند که حاصل آن پیشرفت نظام و باز کننده گرهی بر برخی مشکلات مردم اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و برکات بسیج سازندگی در زمینه حمایت از تسهیلات و طرح های اقتصاد مقاومتی زود بازده در جهت حمایت از مولفه های اقتصادی درون زا ، مردم پایه است گفت : بسیج سازندگی با هدف خدمت به مردم زمینه ای فراهم می نماید تا در قالب تسهیلات و حمایت های گوناگون به کمک مردم می شتابد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیرازگفت : رهبری نظام بیش از ۱۴ سال ریل گذاری اقتصاد کشور را مطرح نموده اند که بعضا گوش شنوایی در این زمینه وجود نداشت اگر اقتصاد درون زا همانند کشور چین باشد در برابر تحریم ها مقاوم است .

در پایان جهاد گران و گروهای جهادی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شمال شیراز تقدیر شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: