جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۲:۰۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
سالروز تاسیس بهارنکو:

همکاران ارجمند و گرانمایه ام در مجموعه مشاوره خانواده بهارنکو 
 دوازدهم اسفند،  هر ساله تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و دغدغه مندان کشور برای راه¬اندازی مجموعه ای است که مهمترین مساله برایشان تحکیم بنیان خانواده بوده و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت افزایش آگاهی زوج های جوان گام برداشته اند. این نهال کوچک اکنون به درختی 13 ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است. امروز در حالی سیزدهمین سالروز تأسیس" مجموعه بهارنکو" را پاس می داریم که این مجموعه دانش بنیان در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری متولیان امر آموزش و حمایت از خانواده به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است و آوازه و فعالیت ان به خارج از استان نیز رسیده است، افزایش سطح آگاهی خانواده ها نسبت به وظایف خود در قبال همسر، فرزند، خانواده همسر و ... کاهش میزان طلاق با دوام زیر یکسال و زیر5سال درشهرستان و افزایش دوام زندگی مشترک تنها بخشی از عملکرد مثبت و تأثیرگذار این مجموعه در استان فارس می باشد. سنگ بنای فعالیت و همکاری ما در مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و مرکز بهارنکو جریان سازی فرهنگی در حوزه آموزش خانواده و در دسترس بودن این آموزش ها برای همه مردم ساکن شهر و روستای اطراف و اجرای طرح های آموزشی محله محور بوده است.  به طور قطع امکان دسترسی همشهریان عزیز در شهر و روستاهای اطراف به مشاورین مجرب، دلسوز و دغدغه مند در زمینه های مختلف خانوادگی و فردی می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت روان خانواده های مرودشتی داشته باشد، با توجه به رویکرد آموزش محور بهارنکو، به امید خدای متعال سالانه شاهد افزایش ازدواج های موفق و کاهش طلاق خواهیم بود.
 برگزاری کلاس آموزشی حین ازدواج برای بیش از 3500 متقاضی ازدواج و ارائه بیش از 1770مورد مشاوره زوجی و فردی تنها بخشی از فعالیت های این مؤسسه در شهرستان مرودشت در سال  1401  می باشد که گواهی است بر تلاش های روز افزون همکاران و اساتید دلسوز و دغدغه مند در بهارنکو. 
 در آخر ضمن تبریک سیزدهمین سالگرد تأسیس مجموعه مؤسسات دانش بنیان بهارنکو، به همکاران گرامی و مدیر عامل محترم این مجموعه جناب آقای دکتر مقامی، آرزوی توفیق روز افرزون همه متولیان امر آموزش و تحکیم بنیان خانواده در شهرستان مرودشت را داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: