دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۶:۴۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
رزمایش کمکهای مومنانه در قیروکارزین.
فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار داشت: با پیگیری های بسیج سازندگی سپاه وبا استفاده از ظرفیت های مختلف 800 بسته معیشتی به ارزش هربسته یک میلیون تومان در سطح شهرستان بین نیازمندان ومعسرین توزیع خواهد شد.
رزمایش کمکهای مومنانه به همت سپاه شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین
توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان قیروکارزین همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)

به همت سپاه قیروکارزین همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت، رزمایش کمک های مومنانه با توزیع 800  بسته معیشتی با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستان در ناحیه سپاه قیروکارزین  برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و قدردانی از برپایی این رزمایش و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان  در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود اقتصادی در کشور دشمن از همین ضعف ها استفاده می کند. یکی از برکات این اقدام سبب می شود مردم  و نیازمندان احساس کنند نظام اسلامی به فکرشان هستند و باعث آرامش و رضایتمندی برای مردم می شود.

فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار داشت: با پیگیری های بسیج سازندگی سپاه وبا استفاده از ظرفیت های مختلف  800 بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان در سطح شهرستان بین حوزه های مقاومت بسیج تقسیم خواهد شد و با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ محمد رسول رضایی گفت: این بسته های معیشتی شامل برنج، گوشت مرغ، ماکارونی، رب گوجه ، روغن و خرما  می باشد  که امروز همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت از محل ناحیه قیروکارزین  توسط حوزه های مقاومت بسیج  به جامعه هدف توزیع خواهند شد.

وی افزود: پراکندگی توزیع بسته های معیشتی در کل شهرستان رعایت شده است تا ان شاالله تمام اقشار نیازمند شهرستان از از این بسته ها بهرمند شوند.

فرمانده سپاه قیروکارزین افزود: از ابتدای امساگل به همت گروهای جهادی بسیج به مناست های مختلف توزیع کمک های مومنانه داشته ایم و در ایام تعطیلات نوروز و شب عید  کمک مومنانه از جمله بسته های معیشتی و پوشاک  میان نیازمندان شهرستان توزیع گردیده است.
رزمایش کمکهای مومنانه به همت سپاه شهرستان برگزار شد.

رزمایش کمکهای مومنانه به همت سپاه شهرستان برگزار شد.

رزمایش کمکهای مومنانه به همت سپاه شهرستان برگزار شد.

رزمایش کمکهای مومنانه به همت سپاه شهرستان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: