جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس
عملی و اجرایی شدن شعار سال صرفاً نباید به برگزاری جلسات و در حد شعار باشد بلکه باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی تمام دستگاه های اجرایی با بر طرف کردن موانع تولید بطور واقعی شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم.
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات:  عملی و اجرایی شدن شعار سال صرفاً نباید به برگزاری جلسات و در حد شعار باشد بلکه باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی تمام دستگاه های اجرایی با بر طرف کردن موانع تولید  بطور واقعی شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم. 
اولین جلسه رسمی شورای اداری شهرستان بیضاء در سال جدید با غبار روبی ، عطرافشانی و گلباران گلزار پاک و مطهر شهدای نام آور در دانشگاه آزاد  اسلامی این شهرستان با حضور دکتر کریمی معاون توسعه  مدیریت و منابع استانداری فارس،دکتر حداد نیا فرماندار ،حجه الاسلام درویشی امام جمعه شهرستان بیضاء،سرهنگ پاسدارقاسمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس،اعضاء شورای تامین و شورای اداری این شهرستان آغاز شد. سپس جلسه شورای اداری در سالن آمفی تاتر دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد. 
در ابتداء این جلسه دکتر حدادنیا گفت: به منظور تحقق شعار سال و همچنین مقابله با بی حجابی در همین ابتداء  سال و حتی در تعیطلات عید نوروز جلسات مکرری با حضور حجه الاسلام درویشی امام جمعه، اعضاء شورای تامین و اداری برگزار و پیرامون این دو مقوله مهم برنامه ریزی و هماهنگی های لازم انجام شده ضمن اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان نیز فعال و بطور جدی با بی حجابی و بدحجابی مقابله خواهدشد.
در ادامه این جلسه دکتر کریمی معاون توسعه  مدیریت و منابع استانداری فارس با اشاره به اهمیت اجرایی و عملی شدن شعار سال گفت: عملی و اجرایی شدن شعار سال صرفاً نباید به برگزاری جلسات و در حد شعار باشد بلکه باید با استفاده از ظرفیت و توانمندی تمام دستگاه های اجرایی با برطرف کردن موانع تولید بطور واقعی شاهد مهار تورم و رشد تولید باشیم. توجه به حل مسائل و مشکلات مردم، برطرف کردن موانع واحد های تولیدی ،حضور به موقع و مفید روسا وکارکنان ادارات در محل کار از دیگر موضوعاتی بود که دکتر کریمی به آنها اشاره کرد.سپس مهندس دارائی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به مناسب  سالروز تاسیس حساب 100 امام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد دراین شهرستان پرداخت. در پایان  سرهنگ پاسدار قاسمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان فارس به تشریح  نقشه و توطئه های دشمنان قسم خورده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون پرداخت و گفت: تمام این نقشه و توطئه ها فقط و فقط به خاطر جلو گیری ازادامه و تداوام  موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به لطف مدد الهی رهبری پیامبر گونه امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری و درصحنه بودن مردم تمام این نقشه ها نقش برآب شده. اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجه الاسلام درویشی در مسجد حضرت فاطمه زهرا«س»دانشگاه آزاد اسلامی  و صرف افطاری از برنامه های پایانی اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیضاء بود

جلسه شورای اداری شهرستان بیضا
نام:
ایمیل:
* نظر: