آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
این اتفاقات و کم توجهی های به مسئله کشف حجاب احتمال وجود افراد مقرض در بدنه مدیریتی استان میدهد.

بسم رب شهدا 
امام خامنه ای :
‌ ‌حجاب یک حکم شرعی و یک مسئله‌ی قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ی اول، دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران ‌آنها مراقبت کنند تا بر اساس قانون عمل شود‌.‌۱۳۹۸/۰۵/۳۰

انقلاب اسلامی پدیده ای بود که با وقوعش دو دسته از ویژگی ها و صفات را برای زنان نفی کرد دسته اول صفاتی چون نا آگاهی، جهل، خانه نشینی، ناتوانی در اثر گذاری بر خانواده و جامعه و دسته دوم صفاتی چون شکستن حریم حیا و عفت، تقلید از مردان، برابری خواهی و این همان الگوی سوم زن است. مسئولینی که بر کرسی این انقلاب نشسته اند وظیفه دارند به تک تک اهداف و اجزای انقلاب عمل کنند. و شرایط رای برای ایفای نقش مادری و همسر و نقش اجتماعی بانوان را فراهم آورند. 
اتفاقاتی که دیروز به اسم مسابقه دو میدانی در شهر شیراز رخ داد هنجار شکنی و هتک حرمت در سرزمین حضرت احمد ابن موسی علیه السلام بود که نشان از ترک فعل مسولین ذی ربط دارد. 
مسئولین امور زن و خانواده استان کجا نشسته اید؟!  باید دگر چه شود تا مجدانه برای رفع کشف حجاب و بی بندو باری در این شهر مقدس تلاش کنید؟! 
به بهانه روز شیراز چه اتفاقاتی در شهر در حال رخ دادن است و و چه کسانی هوای این شهر را آلوده به گناه می کنند ؟؟؟!! 
این هنجار شکنی در شان مردم مومن و فهیم شیراز که این شهر یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و عرفانی نه تنها در کشور بلکه در جهان اسلام است، نبود.!
فقط پس از گذشت چند روز از تشیع شهید والا مقام امر به معروف و نهی از منکر شاهد خوش غیرتی مسئولین شیراز در روز شیراز بودیم. 

هیچ فکر کردید بعد از دیدن این صحنه های ابتذال علنی چه بر سر قلب های پاک و غمگین مادران خوهران همسران و دختران شهدا خواهد آمد؟! 
حاشا به غیرتتان! که در حد جان نه. در حد مال نه. در حد انجام مسئولیتتان هم نتوانستید ادای دین کنید! 
در این بی حرمتی به خون پاک شهدا و حضرت احمد بن موسی و بانوان مومنه. باید علاوه بر مسئولین استانی مسئولین کشوری حتما پاسخگو باشند نتیجه انتصابات بی جا بهتر از این نمیشود. 
این اتفاقات و کم توجهی های به مسئله کشف حجاب احتمال وجود افراد مقرض در بدنه مدیریتی استان میدهد که از دستگاه قوه قضاییه و نهاد امینتی خواستاریم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند و نتایج پیگیری را به گوش مردم انقلابی برسانند. 
باشد که مسئولین پند گیرند و رستگار شوند.  


ومن الله توفیق 


بسیج دانشجویی دانشگاه فاطمیه شیراز
نام:
ایمیل:
* نظر: