پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۳۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
حوزه بسیج ادارات کل امیرالمؤمنین ع
آمادگی بسیج ادارات برای همکاری با جهاددانشگاهی فارس
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات: فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: این آمادگی وجود دارد تا ظرفیت‌های بسیج برای همکاری در اختیار جهاددانشگاهی قرار گیرد.

مراسم اعطای حکم فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جهاددانشگاهی فارس امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در محل این نهاد در شیراز برگزار شد. 

سیداسماعیل علمداری، فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: این آمادگی وجود دارد تا ظرفیت‌های بسیج برای همکاری در اختیار جهاددانشگاهی قرار گیرد و انجمن‌های بسیج آماده همکاری با جهاددانشگاهی هستند.
وی به برنامه‌های بسیج ادارات استان در سال جاری اشاره کرد و افزود:‌ در سال جاری سه دوره ارتقای سلامت اداری، تعالی خانواده، فضای مجازی و سواد رسانه‌ای را برای کارکنان ادارات استان اجرا خواهیم کرد.

علمداری تصریح کرد: موضوعات اجتماعی در مباحث مربوط به خانواده شامل مبانی تحکیم خانواده، عفاف و حجاب، سبک زندگی و... را به خصوص در سال جاری به جد دنبال خواهیم کرد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه تأکید زیادی بر بحث سبک زندگی اداری شده است، گفت: همچنین بنای دولت در سال جاری مبارزه با فساد در ادارات است و در همین راستا دوره ارتقای سلامت اداری را اجرا خواهیم کرد تا کارکنان دستگاه‌ها در خصوص این مبحث آموزش‌های لازم را ببینند.

وی گفت : یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز را بحث سواد رسانه‌ای و فضای مجازی عنوان کرد و افزود: دشمن تلاش گسترده‌ای در جنگ ترکیبی در بحث فضای مجازی انجام می‌دهد لذا برای مقابله با آن باید مبانی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی را برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم لذا این دوره را برای کارکنان ادارات اجرا خواهیم کرد.

در ادامه : علمداری درخواست‌های مردم را به حق دانست و گفت: باید به مطالبات مردم رسیدگی کنیم تا فریب حمله‌های دشمن در جنگ ترکیبی نخورند البته ریشه مشکلات جامعه امروز مسائل اقتصادی است و اگر اقتصاد را درست کنیم، بسیاری از موضوعات و مشکلات حل خواهند شد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) در ادامه از جهاددانشگاهی استان خواست تا در بحث برپایی کلاس‌های آموزشی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی کارکنان ادارات همکاری داشته باشد و افزود: پایگاه جهاددانشگاهی یکی از پایگاه‌های خوب مقاومت بسیج ادارات استان است که بسیجیان خوب و همراهی دارد و این مسئله هم جای تقدیر و هم جای حمایت دارد.

وی در ادامه از برگزاری همایش سراسری بانوان بسیجی ادارات استان در خردادماه سال جاری خبر داد و گفت:‌ در بخش بانوان بسیجی در ادارات تلاش می‌کنیم تا به‌صورت پررنگ‌تر فعالیت داشته باشیم و در این زمینه نیز پذیرای پیشنهادات سازنده هستیم.

فرمانده حوزه بسیج ادارات امیرالمؤمنین(ع) با تأکید بر اینکه بسیج یک تفکر است و به ظاهر نیست، گفت: هر کسی که دل در گرو نظام اسلامی دارد، بسیجی است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم حکم فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج جهاددانشگاهی فارس به امیرحسین استقلال، ریاست این نهاد انقلابی در استان اهدا شد.

اعطای حکم فرمانده پایگاه جهاد دانشگاهی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: