آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳
انتخاب شورای شهر صدرا ، شاخصه‌های حداقلی قانونی را ندارد !

امیرالمومنین : بسيار اندك اند كسانی كه ستايش فراوان آنها را فريب ندهد و چرب زبانى آن ها را منحرف نسازد.
(نامه ۵۳ نهج‌البلاغه)

     اعضا محترم شورای اسلامی شهر جدید صدرا
   سلام علیکم
    با گذشت حدود یک ماه از استعفای جناب آقای پرنیان از سمت شهرداری صدرا و سپری شدن ایام بر امورات شهر و شهرداری ، شاهد آن هستیم که شورای اسلامی شهر صدرا هنوز نتوانسته است با انتخاب و معرفی شخصی که دارای توانمندی و مولفه های مندرج در قانون باشد ، این انتصاب را به سرانجام برساند. حتی در هیأت حل اختلاف استان نیز با همراه شدن نمایندگان مجلس (حتی غیر از نمایندگان شهرستان شیراز !) و تاکید آنان بر انتخاب شورای شهر ، اطمینان به گزینه معرفی شده حاصل نمی گردد !
     حال با توجه به اصرار شورای شهر صدرا و هم افزایی دیگر مسئولین که می شود گفت ورود آنان به این مسئله نا به جا و خلاف شئون جایگاه آنان است ، پاسخگویی درمورد چندین سوال جهت تنویر افکار عمومی ضرورت دارد.
•  آیا شورای شهر صدرا ، شخص دیگری را برای این جایگاه که دارای شایستگی و شاخصه های قانونی باشد  در نظر ندارد و شهرداری صدرا از مصیبت قحط الرجال رنج می برد؟
•  آیا بر شورای شهر فشارهای بیرونی وجود دارد که برای تحقق یا عدم تحقق آن محدود به انتخاب های حداقلی شده است؟
•  آیا اعضای شورای شهر درگیر جناح بازی شده و خود را مردد بین گزینه های محدودی می بیند که غیر از آنان توان بررسی گزینه های اصلح دیگر را ندارد ؟
     بدیهی است اعضای شورای شهر صدرا به عنوان نمایندگان مردم با توجه به وظیفه و تکلیف خود مبنی بر  انتخاب بر اساس شایسته سالاری و به دور از سهم خواهی‌ها ، انتخابی در شأن مردم و در تراز حل مشکلات این شهر داشته باشند.
    لازم به ذکر است در صورت هرگونه فشار و سهم خواهی و انتخاب های حداقلی، بسیج دانشجویی این حق را محفوظ می‌داند که با مردم شریف این شهر صریح تر و شفاف تر سخن بگوید.

و السلام علی من اتبع الهدی
بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز




نام:
ایمیل:
* نظر: