آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس تمامی مسائل استان را رصد و از کنشگری رده های شهرستانی حمایت کامل خود را اعلام می‌دارد.
 رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای بسیج  دانشجویی : بسیج یعنی آن عنصر دلسوزی که کشور را متعلق به خود و آینده را وابسته‌ی به تلاش خود می داند ؛ نگران است ، چون صاحبخانه است. (31/02/1386)
 
   مردم شریف استان فارس
    سلام علیکم
    همان طور که حضرت امام خمینی (ره) در فرمان تاسیس بسیج دانشجویی فرمودند: «حضور شما در صحنه‌ها موجب می‌شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.» ، دانشجویان انقلابی همواره نسبت مسائل و ابعاد مختلف کشور و جامعه دغدغه مند بوده و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استیفا حقوق مردم کنشگری نموده اند. کما این که در عرصه جهاد ، پیشگام خدمت رسانی ، در عرصه فرهنگ پیشگام تربیت انسان هایی با جهان بینی اسلام ناب محمدی ، در عرصه علم پیشگام پیشرفت و در عرصه سیاسی و اجتماعی پیشگامان رهایی بوده اند.
     با این حال ، همان طور که دور از ذهن به نظر نمی رسد ، جریان هایی در داخل و خارج این دغدغه مندی که در تعارض با منافع آنان است را برنتابیده و در تلاش هستند با محدود نمودن این شجره طیبه نیل به نیات و اهداف خود را تسهیل نمایند!
    اما بدیهیست که فرزندان انقلاب ، نسبت به ارزش ها ، اصول و منویات رهبر معظم انقلاب مسامحه ننموده و عهد اخوتی با هیچ شخصیتی ندارند و درصورت مشاهده هر گونه ترک فعل ، عدم تحقق وعده ها و پاسخگویی ، تخلفات اداری ، سواستفاده از جایگاه و دخالت در انتصابات به خصوص در بزنگاه ها مثل ایام نزدیک به انتخابات ، چشم پوشی ننموده و به صورت شفاف با شما ، ولی نعمتان این نظام ، سخن خواهند گفت.
   لذا باید متذکر بشویم به دنبال بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب که اجرای قانون و منویات رهبر انقلاب با محوریت انتصابات را مطالبه نموده بودند ، موجب تکدر خاطر برخی از آقایان شده است! بر اساس آنچه در متن این بیانیه گذشت ، یادآور می شویم مسئولین در تمام سطوح به انجام وظایف ذاتی خود مشغول باشند و از دخالت و پرداختن به حواشی حذر نمایند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس تمامی مسائل استان را رصد و از کنشگری رده های شهرستانی حمایت کامل خود را اعلام می‌دارد.

والعاقبه للمتقین
شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: