آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا به تاسی از فرامین امامین انقلاب وظیفه خود می‌داند نسبت به حفظ ارزش‌ها و اصول مسامحه ننماید و به صورت شفاف با شما، ولی نعمتان این نظام، سخن خواهد گفت.
 بسم الله الرحمن الرحیم

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم"
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد.

انقلاب اسلامی ایران همواره از همان ابتدا نهضت اسلامی، مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل و سکان هدایت کشور را به دست نمایندگان ملت سپرده است. انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد نظامی دینی و مردم سالار است که در آن مردم بر اساس شرع مقدس اسلام مسیر حرکت کشور را انتخاب می‌کنند.
رهبر کبیر انقلاب (ره) می‌فرمایند:
《اگر اصلح را انتخاب کردید کاری اسلامی می‌کنید و این یک محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای صلاح خودتان.》
امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز می‌فرمایند:
《همانطور که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است؛ انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است. بگردید و نامزد اصلح را پیدا کنید. مردم باید کسی را انتخاب کنند که فانی در خدمات و مصالح و منافع عمومی مردم باشد.》
از این رو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا به تاسی از فرامین امامین انقلاب، وظیفه خود می‌داند نسبت به حفظ ارزش‌ها و اصول مسامحه ننماید و در صورت مشاهده هرگونه ترک فعل، عدم تحقق وعده‌ها و پاسخگویی، تخلفات اداری و سوءاستفاده از جایگاه و دخالت در انتصابات به خصوص در بزنگاه نزدیک به انتخابات؛ همانند پیگیری عزل معاون سیاسی وزیر کشور چندماه مانده به انتخابات، چشم پوشی نکرده و به صورت شفاف با شما، ولی نعمتان این نظام، سخن خواهد گفت و در روشنگری هرچه بیشتر نسبت به انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح تلاش نماید. 
تحقق آرمان ایران قدرتمند، نیازمند دولتی برخوردار از اراده ملی برای حل مشکلات اقتصادی و بالفعل نمودن آرمان‌های انقلاب می‌باشد که بتواند همراه با آزاد نمودن انرژی جوانان این مرز و بوم، بهاری نوین و تحول‌آفرین را در جهت حل برخی مسائل مزمن، جبران عقب ماندگی ها و استفاده از ظرفیت های مغفول رقم بزند.
ما در‌ کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه را پیموده‌ایم و در ‌این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رأی آگاهانه خود، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک نموده‌اند و با مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود برای استقلال و آزادی کشور مبذول داشته‌اند، پیمان می‌بندیم که ثابت قدم‌تر از همیشه این راه را ادامه دهیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان فسا
 
نام:
ایمیل:
* نظر: