آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس؛
به گزارش خبرگزاری تنویر،مراسم افتتاحیه دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش امروز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در شیراز برگزار شد.

مهران ذوالفقاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در حاشیه  این مراسم اظهار داشت: دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش از ۱۰ مرداد تا ۱۹ مرداد به مدت ۱۰ روز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر و مرکز سلمان فارسی شیراز با حضور ۳۵۰ نفر از دانشجومعلمان سراسر کشور به تفکیک خواهر و برادر برگزار می شود.

وی هدف از اجرای دوره نظام مباحث آموزش و پرورش را تربیت دانشجومعلمان ذیل گفتمان تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و افزود: مناسبات تمدنی غرب براساس مدل اداره، جایگاه نظام آموزشی در مناسبات تمدنی غرب، چیستی، چرایی و چگونگی تمدن اسلامی، تاریخ تحولات نهاد آموزش در غرب از سرفصل های دوره است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس اضافه کرد: تاریخ تحولات نهاد آموزش در ایران، نظام مسائل آموزش و پرورش در ایران، مفهوم شناسی نظام تعلیم و تربیت در اسلام، سند تحول بنیادین نقطه ای برای عزیمت و معنای تحول بنیادین در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب از دیگر سرفصل های دوره است.

ذوالفقاری تصریح کرد: علاوه بر برنامه های آموزشی، برنامه های دیگری مانند گعده های مباحثه، پرسش و پاسخ با اساتید مطرح تعلیم و تربیت، فعالیت های تفریحی، ورزشی، معنوی و زیارتی در دوره اجرا می شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: