آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
در مراسمی علیرضا ایزدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس معرفی شد.
در مراسمی علیرضا ایزدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس معرفی و از زحمات مهران ذوالفقاری مسئول پیشین این تشکل تقدیر و تشکر شد.

سجاد صدیقی مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در این مراسم با تاکید بر استفاده دانشجویان از ظرفیت های خود در زمینه نیازهای دینی، فرهنگی و علمی کشور اظهار داشت: دانشجو معلمان با شناخت دقیق از فضای کنونی در عرصه علم و فناوری به زمینه های مختلف توجه کنند.

وی، تأمین و تربیت معلمان، مدیران، مربیان، كاركنان و پژوهشگران مؤمن و متعهد، معتقد به مبانی دینی و  ارزش های اسلامی و انقلابی، دارای فضائل اخلاقی و  ارزش  های والای انسانی، كارآمد و توانمند در تراز جمهوری اسلامی را از اهداف دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود: دانشجو معلمان به دنبال تحول در امر تعلیم و تربیت و رساندن کشور به توسعه پایدار و همه جانبه باشند. 

در ادامه این مراسم سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر اجرای  فعالیت فرهنگی مبتنی بر اندیشه های امامین انقلاب و تربیت معلم جوان انقلابی گفت: دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی و راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی تصریح کرد: نقشه راه علمی و عملیاتی برای فعالیت های سالیانه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس تدوین شود. 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: