آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.

به گزارش تنویر دانشجویی، گروه های متعددی از دانشجویان دانشگاه های استان فارس در قالب اردوهای جهادی در مناطق مختلف مشغول خدمت رسانی هستند.

 حجت الاسلام و المسلمین رضا عطائی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در بازدید از گروه های جهادی در جمع دانشجویان جهادی دانشگاه «آزاد اسلامی، پیام نور و فنی» شهرستان آباده قرار گرفت. این دانشجویان در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی و زیباسازی مدارس، برگزاری یادواره شهدا در روستای شورجستان از توابع شهرستان آباده مشغول خدمت رسانی بودند.

وی در بازدید از این گروه‌های جهادی در جمع دانشجویان عنوان کردند: به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی» «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» و این جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی به‌ وضوح اهمیت و جایگاه کار جهادی را مشخص می‌کند.

از جمله گروه های جهادی دیگر، دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز بودند که در بخش پاسارگاد مشغول خدمت رسانی به محرومین بودند. حدود 30 نفر از دانشجویان دهه هشتادی که در یک گروه منسجم در عرصه‌های ساخت مسکن محرومین، یادمان شهدای و برگزاری کلاس‌های دینی و همچنین برپایی موکب‌هایی به مناسب شهادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام رضا علیه السلام نقش آفرینی می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عطائی در جمع دانشجویان دانشگاه باهنر شیراز گفتند: خدمت رسانی در این روستا، مردم را به انقلاب اسلامی دلگرم می‌کند علاوه برآن، در کنار مردم بودن اثرات خودسازی را برای دانشجویان در پی خواهد داشت.

ایشان با اشاره به تاثیر رسانه و فضای مجازی بیان کردند: این ابزار در آگاهی بخشی جامعه بسیار تاثیر گذار است و گروه‌های جهادی باید فعالیت‌های خوب را به صورت شایسته برای جامعه منعکس کنند.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر: