آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
اجلاسیه سالانه مجمع عالی بسيج شهرستان فیروزآباد برگزار شد
اجلاسیه سالانه مجمع عالی بسیج شهرستان فیروزآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد. به گزارش فیروزنا: اجلاسیه سالامه مجمع عالی بسیج شهرستان فیروزآباد با حضور مدیرکل اداره صمت استان، مدیریت حوزه های علمیه استان، امام جمعه فیروزآباد، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، فرمانده سپاه فیروزآباد، مدیریت کارخانه سیمان فارس نو و کارخانه کربنات سدیم کاوه و برخی از مسئولان و مدیران شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
اجلاسیه سالانه مجمع عالی بسيج شهرستان فیروزآباد برگزار شد
اجلاسیه سالانه مجمع عالی بسیج شهرستان فیروزآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نخبگان، فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج  برگزار شد.
به گزارش فیروزنا: اجلاسیه سالامه مجمع عالی بسیج شهرستان فیروزآباد با حضور مدیرکل اداره صمت استان، مدیریت حوزه های علمیه استان، امام جمعه فیروزآباد، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، فرمانده سپاه فیروزآباد، مدیریت کارخانه سیمان فارس نو و کارخانه کربنات سدیم کاوه و برخی از مسئولان و مدیران شهرستان فیروزآباد برگزار شد.
 سرهنگ مجتبی دهقان جانشین سپاه فیروزآباد در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگار ما، هدف از برگزاری این مجمع را حرکت در جهت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم و مطالبه گری و ارائه راهکار برای توسعه شهرستان عنوان نمود و افزود: سپاه و بسیج زمینه بروز و ظهور تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد به منظور رسیدن به اهداف بلند انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن فراهم می‌شود.
وی افزود: مجمع بسیج، مجموعه ای متشکل از نخبگان بسیجی است که ماموریت‌های مختلفی دارد که از جمله ی آنان این است که با توجه به داشته ها و قابلیت‌های هر منطقه ی جغرافیایی، اقدام به شناسایی ظرفیتها و راههای عملیاتی شدن آن و اطمینان از عملیاتی شدن طرح ها و ایمان به تاثیرات مثبت آن در تمام سطوح جامعه اقدام می نماید و در ادامه نیز با پیگیری های مکرر و انجام حمایت های قانونی و تلاش برای رفع موانع اجرای طرح ها، نسبت به تسریع در عملیاتی شدن آنها  با هدف کمک به حل مشکلات وکمک به پیشرفت وتوسعه شهرستان اقدام خواهد کرد.
مسئول مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج سپاه فیروزآباد درخصوص موضوعات پیگیری شده در این اجلاسیه گفت: در این اجلاسیه در موضوع مسایل فرهنگی، مشکلات مساجد و حوزه علمیه شهرستان و در موضوع اقتصادی مشکلات کارخانه سیمان فارس نو و کارخانه کربنات سدیم کاوه در بحث صادرات، حمل و نقل، سوخت و وجود معارض در روند اجرایی فاز 2 (ساچی) کارخانه کربنات سدیم کاوه مورد بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: از دیگر مصوبات این اجلاسیه ساخت پارک ویژه بانوان توسط شهرداری با تامین اعتبار توسط کارخانه کربنات سدیم کاوه و کارخانه سیمان فارس نو در شهرستان می توان نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: