آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی فارس:
به گزارش تنویر دانشجویی، حجت الاسلام والمسلمین رضا عطایی در حاشیه دیدار با خانواده دانشجوی شهید مدافع امنیت پوریا خوشنام گفت: شهادت در راه خدا بهترین مرگ است و این شهید بزرگوار، امروز مایه سربلندی جامعه دانشجویی کشور است.

وی افزود: دشمن با خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاش و به شهادت رساندن جوان‌های ما، مردم را بترساند تا از انقلاب دست بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: مردم غیور ما مثل همیشه در میدان حضور دارند و همین رمز پیروزی ما در مقابل دشمن است.

عطایی همچنین در دیدار با مسئولان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان ممسنی گفت: جریان دانشجویی در چهار مقطع قبل از انقلاب از سال ۳۲، در فرایند انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی، در آغاز جنگ تحمیلی و خلق حماسه هویزه و پس از جنگ در جریان پیشرفت‌های علمی صنعتی و عمرانی کشور همیشه پیشرو بوده است و به فضل الهی همچنان این مسیر را ادامه خواهد داد.

در این دیدار با حضور دکتر محمد جواد کهندل پور جانشین بسیج دانشجویی استان فارس، رؤسای دانشگاه‌های شهرستان ممسنی بر همکاری و همبستگی هرچه بهتر با بسیج دانشجویی تاکید کردند.

پس از این جلسه جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌ها با حضور در منزل دانشجوی شهید پوریا خوشنام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ این بسیجی شهید، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان تجلیل کرد. 

در پایان دانشجویان با حضور بر سر مزار شهید پوریا خوشنام در گلزار شهدای روستای «آهنگری» شهرستان ممسنی با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

«شهید پوریا خوشنام» از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی امام رضا(ع) نورآباد بود که در ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در اقدامی تروریستی توسط دو نفر از معاندین، در حین اجرای ماموریت امنیتی به همراه دیگر شهید این حادثه «یاسر شجاعیان» به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: