آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
بسم الله الرّحمن الرّحیم

مَثَلُ ٱلَّذِینَ ٱتَّخَذُوا۟ مِن دُونِ ٱللَّهِ أَوْلِیَآءَ کَمَثَلِ ٱلْعَنکَبُوتِ ٱتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ ٱلْبُیُوتِ لَبَیْتُ ٱلْعَنکَبُوتِ لَوْ کَانُوا۟ یَعْلَمُونَ

مثَل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند، مثَل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده؛ در حالی که سستترین خانههای خانه عنکبوت
است اگر میدانستند! / آیه  ۴۱سوره عنکبوت

سلام و صلوات بر فلسطین مقاوم، مقتدر و مظلوم؛ درود خدا بر جوانان شجاع و دلیر فلسطین و سلام بر حماس و جهاد اسلامی و همه گروه های مقاومت فلسطین که نشان دادند فرزند جهاد و شهادتند و اطمینان دارند که: کَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِینَ.

خداوند عزوجل را بخاطر نصرت و عنایتی که به مجاهدان فلسطینی عطا فرمود شاکریم، برای الهام آرامش و قوت بر قلوب شهید دادگان پیشانی شکر بر سجده گذاشته و پیروزی بر رژیم جنایتکار صهیونیست را تبریک می گویم.

عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین جبهه مقاومت و حماس بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی که در کنار اقدام نظامی پیروزمندانه، صدای رسوایی گنبد آهنی و دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به صدا درآورد و خط بطلانی بر تمامی معادلات سیاسی مستکبران کشید تا عزم و اراده ملت فلسطین بر آزادی قدس شریف را به رخ جهانیان بکشد.

فرزندان قهرمان فلسطین در جواب هتک حرمت های مکرر به مسجد الاقصی و جنایات پیاپی صهیونیستها در حق اهالی مظلوم کرانه باختری و نوار غزه، ضربات مرگباری را بر توان نظامی، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، تبلیغاتی و رسانهای دشمن وارد ساختند. دلیر مردان نیروهای مقاومت فلسطین برای اولین بار در طول انتفاضه، با آغاز عملیات طوفان الاقصی در مناطق مختلف مرزی نوار غزه موفق به آزادسازی بخش هایی از این نواحی شده و چند صد نفر از نظامیان و فرماندهان رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفته و تعداد دیگری را زخمی کرده یا به هلاکت
رساندند. این عملیات پیروزمندانه در نبردی رو در رو با دشمن غاصب باعث شد تا دیگر گروه های مقاومت فلسطینی اعلام نمایند ترس و وحشت و کابوس در میان ظامیان اشغالگر که مانند ببری کاغذی هستند و طی سال های متمادی به دنبال آقایی بر ما بودند فراگیر شده و از هر سو پا به فرار گذاشته اند؛ ما در کنار برادران خود در گردان های القسام و تمامی نیروهای مقاومت ایستاده ایم و در کنار آن ها وارد این معرکه شده ایم که تاریخ آن را ثبت خواهد کرد. 

امروز فلسطین مقتدر و مظلوم و غزه قهرمان با بکار گیری قسمتی از توان جبهه مقاومت، عجز دشمن گرگ صفت را رقم زد و گنبد عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس در برابر موشک های نقطه زن و پهبادهای رادارگریز، عاجز و ناتوانتراز همیشه سرافکندگی اربابان حامی رژیم اشغالگر را برای جهانیان به نمایش گذاشتند. 
نبرد پیروزمندانه امروز نشان داد که مقاومت فلسطین در برابر زورگویی های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

اقدام پیروزمندانه مردم فلسطین به روشنی شکست طرح شرم آور عادی سازی از سوی برخی کشورهای عربی را نشان داد؛ از سران کشورهایی که با فشار بیگانگان گام در مسیر عادی سازی گذاشته اند انتظار می رود با احترام به مقاومت مردم فلسطین و آرمان متعالی آزادی قدس شریف، از مسیر اشتباهی که در پیش گرفته اند بازگردیده و در سیاست های خود تجدید نظر اساسی نمایند؛ به نصایح رهبر معظم انقلاب توجه نموده و از قمار بر روی اسب بازنده و در حال احتضار صهیونیستی خودداری نمایند.

اطمینان قلبی داریم که وعده خداوند در حال تحقق است، نصر و پیروزی نهایی و نابودی اسرائیل غاصب دست یافتنی و قطعی است و فرزندان معنوی حضرت امام خامنهای مدظله العالی و محور مقاومت با بهره مندی از هدایت و رهنمودهای آن حضرت تا پیروزی نهایی از پای نخواهند نشست.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین به محضر تمامی ملت های عدالت خواه و حقیقت جو و ملت های مسلمان بویژه ملت قهرمان فلسطین از باری تعالی مزید عزت و نصرت رزمندگان فلسطین را مسئلت می نماید و از آحاد امت اسلامی به ویژه جامعه دانشجویی درخواست می نماید برای حمایت همه جانبه از ملت فلسطین بپاخیزند و از ظرفیت های موجود برای تقویت جبهه مقاومت بهره برداری نمایند.
 
معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی اقلید فارس


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: