آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
بسم الله الرحمن الرحیم


با توجه به تحولات اخیر در بیت المقدس و مسجد الاقصی، بسیج دانشجویی به عنوان بخشی از جامعه دانشگاهی و جوانان انقلابی، با افتخار و ایمان به اهداف اسلامی و حقوق مقدس مردم فلسطین، حمایت کامل خود را از عملیات طوفان الاقصی اعلام می‌کند.

عملیات طوفان الاقصی نشان دهنده اراده واحد و همبستگی ملت فلسطین است. مردم فلسطین با تلاش و قدرت خود به دفاع از مقدسات اسلامی خود می‌پردازند و از حقوق خود دفاع می‌کنند. بسیج دانشجویی به عنوان بخشی از جامعه دانشگاهی، به این ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین افتخار می‌کند و آنها را در راه حق و عدالت همراهی می‌کند.

ما به همه دانشجویان و جوانان دانشگاهی توصیه می‌کنیم که در راستای حمایت از فلسطین و مقاومت آنها، با برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و انتشار اطلاعات، اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و افزایش آگاهی عمومی، فعالیت کنند. همچنین، ما به تمامی فعالان دانشجویی فراخوان می‌کنیم تا با استفاده از وسایل ارتباطی، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مستقل، اقدامات لازم را برای حمایت از مردم فلسطین و انتشار صدای آنها در جهان انجام دهند.

بسیج دانشجویی، با ایمان به اینکه پیروزی نهایی ملت فلسطین به دست مقاومت و ایستادگی آنها خواهد بود، تسلیت عرض می‌کند و تمام توان خود را در این راه در اختیار مردم فلسطین و مقاومت آنها قرار می‌دهد. ما به همه دانشجویان و جوانان دانشگاهی توصیه می‌کنیم که با آگاهی بیشتر از وضعیت فلسطین و نقش خود در پشتیبانی از آن، در جهت حمایت از فلسطین و مقاومت آنها فعالیت کنند.

با آرزوی پایان ستم و ظلم رژیم صهیونیستی و برقراری عدالت در سراسر جهان


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی آباده طشک


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: