آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم 

ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین

سلام و صلوات خدا بر مجاهدان راه حق و سلحشوران جان بر کف و جوانان غیور فلسطین( پاره تن اسلام) که نقطه عطف انتفاضه و انقلاب خود شدند و با اراده های پولادین و عزم راسخ همراه با ایمان و یقین، مامن سست تر از خانه عنکبوت دژخیمان سفاک صهیونیستی را در هم کوفته و لرزه و رعشه بر کالبد نیمه جان و بی رمق رژیم غاصب و خونخوار و کودک کش صهیونیستی انداخته اند.
عملیات نظامی حماس در روز های اخیر، به یقین نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی بوده و دستاورد بزرگی برای جبهه مردمی مقاومت محسوب می‌شود.

وقوع عملیات «طوفان الاقصی» نشانه اضمحلال رژیم ظالم صهیونیستی است؛ چرا که اکنون این رژیم جعلی، علاوه بر از هم‌گسیختگی داخلی، توانایی پیش بینی صحیحی از مخاطرات پیش روی خود را ندارد. این عملیات ثابت کرد که نهاد‌های امنیتی رژیم اسراییل از مقابله با حماس و گروه‌های جبهه مقاومت عاجز مانده و سردرگم شده‌اند.

دستاورد‌های پیروزمندانه نهضت فلسطین در روزهای اخیر، مبیّن حماقت برخی از کشورهای همسایه در عــادی‌ســازی روابــط با رژیــم صهیونیستی است و برهانی است بر سرمایه‌گذاری حکام عرب بر اسبی که قطعاً بازنده خواهد بود.

ما بسیجیان و دانشجویان این دستاورد بزرگ را به فال نیک می گیریم و ضمن تبریک مجدد آن به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، شهدای اسلام و آحاد مردم آزاد اندیش جهان، آرزوی تحقق فتح الفتوح پاره تن اسلام را از درگاه احدیت خواستاریم.


شورای تبیین مواضع پایگاه بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فیروز آباد


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: