آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
بسم الله القاصم الجبارین
وما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ.

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟

 با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر غده سرطانی و منحوس رژیم صهیونیستی در منطقه، امروز شاهد ضعف، ذلت و ترس هر چه بیشتر این رژیم خبیث هستیم. تا جایی که رذالت خود را با بمباران بیمارستان المعمدانی که پناهگاه زنان،کودکان و بیماران بوده به وضوح آشکار کرد و با به شهادت رساندن بیش از ۱۰۰۰ نفر، به همه دنیا اثبات کرد که پایمال ساختن همه ی موازین انسانی و اخلاقی مسلک و مرام اوست.

 این جنایت ضد بشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به واقع ضدبشری و ضداسلام، رقم می‌خورد و امروز سران دول استکباری و در رأس آن آمریکای جنایتکار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.

 بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی این رژیم غاصب کودک‌کش و کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس از آن حمایت کرده‌اند، پاک نخواهد شد.

 دانشجویان دانشگاه پیام نور لارستان، ضمن محکوم‌کردن این قتل عام و جنایت بشری و ابراز عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می‌خواهد تا با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌ مظلوم فلسطین بپاخیزند.

و من الله توفیق

 پایگاه بسیج دانشجویی شهید شیخی دانشگاه پیام نور لارستان
نام:
ایمیل:
* نظر: