آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح لارستان با صدور بیانیه ای، حمله رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را در قبال اینگونه اعمال ضد بشری اعلام می دارد.
اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران جهان عرب و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.

با این اوصاف ملت ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی، با عبرت از پیام‌های قیام امام حسین(ع) هم صدا با مسلمانان و شیعیان راستین، حرکات بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستم را محکوم می‌کنند.

حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح لارستان ضمن ابراز انزاجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.

حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی لارستان
نام:
ایمیل:
* نظر: