آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
به نام خدای کودکان مظلوم و زنان غزه 

صبر شکن است دیدن حجم فجایع غزه و کودکان مظلوم و چشم انتظاری که در خون خود می غلتند با بمب های اتمی آمریکا و سرازیر شده به رژیم موقت صهیونیستی و " وتو"ی انسانیت در شورای امنیت تحت سیطره ظالمان و فرعونیان آنگاه که مظلومانه در تیررس ماهواره‌ های اهریمنان هدف قرار می گیرند و با نگریستن و گریستن، شهادتین را به همدیگر تلقین می کنند. 

سوگمندانه در سوگ شهادت غزه محاصره شده، "هیهات مِن الذله" حسینی سر می دهیم که فلسطین قلب جغرافیایی جهان اسلام است و باید مسلمانان شعله های خشم خود را نسبت به این نسل کشی به رخ جهانیان بکشانند و این همان نقشه راهی است که پیامبر "ص" پیش روی ما نهاده است آنگاه که دستور محاصره و در هم شکستن طایفه بنی قریظه یهود را بدلیل دشمنی با مسلمانان در مدینه صادر می کند و مولا علی "ع" درس تاریخی می دهد به یهود و یهودیت...

در رذالت و خباثت قوم یهود همین بس که قرآن در آیه ۸۳ سوره مائده می فرماید: یهود، خطرناک ترین و دشمن ترین دشمن بر مسلمانان هستند که نباید از آنان غافل بود.
 
البته به لطف الهی و وعده قرآنی، ظلم و ظالم رفتنی است و رفتن رژیم غاصب صهیونیستی مشروط به هشیاری و انسجام و انزجار همه مسلمانان است که اینک با درنده خویی و جنایات جنگی و نسل کشی این رژیم خون آشام در راه انداختن دریای خون کودکان مظلوم فلسطینی شعله کشیده و زمینه نابودی آنان را فراهم کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: