آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَنْ يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ
«پس (شما ای اهل ایمان در کار دین) سستی روا مدارید و (از ترس جنگ، کافران را) دعوت به صلح مکنید، که شما غالب و بلند مقام‌تر خواهید بود و خدا با شماست و از (ثواب) اعمال شما هیچ نمی‌کاهد.»

قصه‌ی پر غصه‌ی مردم مظلوم فلسطین حقیقتا درد بزرگ و جانکاهی است که قلب هر مسلمان عدالت جویی را به درد می آورد و او را مدام به دنبال چاره اندیشی و امداد رسانی می‌کشاند.
مردم عزیز و مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین، ما کنارتان هستیم و تا به ابد از مسیر حق شما و مقاومت تان در برابر اسرائیل غاصب، حمایت می‌کنیم و در ریشه‌کن کردن این توده سرطانی شما را همراهی خواهیم کرد و صدای رسای جوانان هوشیار ایران زمین همواره در دادخواهی از مظلومان غزه بلند خواهد بود.

نه تنها جوانان ایران بلکه بسیاری از جهانیان با شما هم سو هم صدا شده اند و به حقانیت این مسیر پی برده اند و به هر طریقی به دنبال کمک رسانی و مبارزه با کودک کشانی که خوی وحشی گری شان از هیچ جنایتی دریغ نکرده، هستند.

به اذن خداوند متعال به زودی شاهد نابودی مطلق این رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود که خداوند فرموده است: إِنَّ‌ الْبَاطِلَ کانَ‌ زَهُوقًا وَ قال: اَنَّ الاَرضَ یَرِثُها عِبَادِیَ الصَّلِحُون..
«که باطل خود لایق محو نابودی ابدی است. که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.»

نام:
ایمیل:
* نظر: