آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
"ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم.
ما غیر از خدا کسی را نداریم. و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی‌داریم."
امام خمینی (ره)

چند روزی است که بار دیگر آتش جنگ نابرابر میان مردم مظلوم فلسطین با صهیونیست غاصب شعله ور شده است؛ هم اکنون چندین هزار انسان بی گناه به دست بی شرف ترین انسان نماهای_روی زمین به خاک و خون کشیده شده اند.
این روزها به روشنی نشان داده شد که رژیم طغیانگر صهیونیستی، ساحت علم را انحصارا در خدمت چپاول گری و نسل کشی های خود می داند و توسعه علمی در دانشگاه غزه برایش خطرناک است.

اما به راستی آیا وقت آن نرسیده است که بایستیم و بجنگیم دربرابر تمام کسانی که آمدند و هستند تا ظلم مضاعف علیه این مردمان مظلوم، لحظه ای کمرنگ نشود؟! 
آیا زمان آن نیست که نگذاشت صحنه های نبرد پشت صحنه، پیکار سخت دیگری علیه مظلومان به راه بیندازد؟! 
همان صلح خواهان نمادینی که سلاح نظامی در دست ندارند اما قلم و تریبون گرفته اند و به گمان خودشان درصدد حمایت از مظلومان برآمده اند. 
و به راستی! آن هایی که دم از تحصیل و علم می زنند، چرا در مقابل جسارت به علم و علم آموزی این چنین سکوت پیشه کرده اند؟!


این روزها فلسطینیان بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی هستند که در #سایه_سکوت رهبران و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی جهان رقم می زند؛ درست همان زمانی که ندای مظلومیت مردمان فلسطین نیازمند کمک های بیشتری از سوی مجامع بین المللی و حامیان صلح است.

با این اوصاف ملت مسلمان ایرانی به خصوص جامعه ولایت مدار دانشگاهی، هم صدا با آزادی خواهان جهان و به حمایت از دانشگاه و دانش اندوزی به عنوان #سنگر_مبارزه_با_استکبار_جهانی، جنایت های بی رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می کنند و اجازه نمی دهند سکوت مجامع بین المللی نسبت به نسل کشی مردمان مسلمان فلسطین، ذره ای شادی در دل های دشمنان به همراه داشته باشد.

امروز روزی است که نباید گذاشت مسئولیت روشنفکری در دفاع از مظلومان جهان فراموش شود؛ و نباید این اجازه را داد که در این #هزاره_به_اصطلاح_متجدد، هرروز در فلسطین بی سابقه ترین و وحشیانه ترین فجایع بشری دربرابر دیدگان بی تفاوت مردمان جهان به وقوع بپیوندد.
نام:
ایمیل:
* نظر: