آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
بیانیه مشترک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در محکومیت جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی مملو از مجروحان فلسطینی
بیانیه مشترک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در محکومیت جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی مملو از مجروحان فلسطینی بسم الله الرحمن الرحیم جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان “المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان بی پناه از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر حاضر است. این جنایت ضد بشری در سایه حمایت های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و در واقع ضدبشری و ضداسلامی، رقم می‌خورد و امروز سردمداران دولت های استکباری و در رأس آن آمریکای خبیث و جنایتکار در این کشتارها وخونریزی‌ها سهیم هستند. بدون شک این کشتارها ی بی رحمانه و غیرانسانی ،خشم و انزجار مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را برای همیشه را درهم خواهد پیچید.
بیانیه مشترک فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فیروزآباد در محکومیت جنایت رژیم جعلی صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی مملو از مجروحان فلسطینی

        بسم الله الرحمن الرحیم

   جنایت ددمنشانه بمباران بیمارستان "المعمدانی” غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان بی پناه از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر حاضر است.
  این جنایت ضد بشری در سایه حمایت های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و در واقع ضدبشری و ضداسلامی، رقم می‌خورد و امروز سردمداران دولت های استکباری و در رأس آن آمریکای خبیث و جنایتکار در این کشتارها وخونریزی‌ها سهیم هستند.
  بدون شک این کشتارها ی بی رحمانه و غیرانسانی ،خشم و انزجار مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را برای همیشه را درهم خواهد پیچید.

نام:
ایمیل:
* نظر: