آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
در تاریخ 1402/7/30مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حفا و فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ازخانواده برادر پاسدار جناب آقای مجید اسفندیاری مسئول بسیج سازندگی ناحیه دیدار و سرکشی نمودند.
در تاریخ 1402/7/30مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حفا و فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ازخانواده برادر پاسدار جناب آقای مجید اسفندیاری مسئول بسیج سازندگی ناحیه دیدار و سرکشی نمودند. حاج آقا دهقان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زحمات ارزشمند برادر اسفندیاری را ارج نهادند و از خانواده ایشان که همسر خود را در انجام مأموریت محوله کمک و یاری می رساند وسختی ها را تحمل می نمایند تقدیر و تشکر وتجلیل بعمل آوردند. روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فیروزآباد
در تاریخ 1402/7/30مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، حفا و فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ازخانواده برادر پاسدار جناب  آقای مجید اسفندیاری مسئول بسیج سازندگی ناحیه دیدار و سرکشی نمودند.
حاج آقا دهقان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زحمات ارزشمند برادر اسفندیاری  را ارج نهادند  و از خانواده ایشان که همسر خود را در انجام  مأموریت محوله  کمک و یاری می رساند وسختی ها را تحمل  می نمایند تقدیر و تشکر وتجلیل بعمل آوردند.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فیروزآباد
نام:
ایمیل:
* نظر: