آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
نشست تشکیلاتی "عهد"، ویژه مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه های مستقل بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.
به گزارش تنویر دانشجویی، نشست تشکیلاتی با عنوان "عهد" ویژه مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه های مستقل بسیج دانشجویی استان فارس امروز در شیراز برگزار شد.

دکتر محمدجواد کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این نشست اظهار داشت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها و در راستای هم افزایی و توجیه هرچه بیشتر مسئولان دفاتر، حوزه‌ها و پایگاه های مستقل بسیج دانشجویی فارس نشست "عهد" برگزار شد.

وی با ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری نشست عهد افزود: در این دوره در کنار برنامه‌های تخصصی تشکیلاتی و جانبی، مدیران جنبشی و پشتیبان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به تشریح فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود پرداختند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: حجت الاسلام سید محمد مطلبی پور معاون محترم رشد و کادرسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در کارگاه های این نشست حضور یافت و به ایراد سخن پرداخت.

کهندل پور ادامه داد: در این نشست برادران رضاعلیزاده، کاظم اسماعیلی شعار، علیرضا غریبی و میلاد حاجی زاده به ترتیب به عنوان مدیران جدید فرهنگسازی، سیاست ورزی، رشد و کادرسازی و بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند.

وی تصریح کرد: معرفی برادران احسان قنبری نژاد، جمشید فیروزی، حسین نگهداری و رضا کرمی به عنوان مدیران جدید تشکیلات و امور دانشگاه ها، مطالعات و برنامه ریزی، عملیات جهادی و کنترل اموال ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در این نشست صورت گرفت.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: خواهران ناهید صابر و الهه زارع نیز به ترتیب به عنوان مدیر خواهران و مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی شدند.

کهندل پور بیان کرد: در مراسم افتتاحیه این نشست از زحمات برادران ابوذر زارع، سید مصطفی موسوی، محمدمهدی روستا و سید حامد حق پرور مدیران سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس که در رده های دیگری از سپاه فجر مشغول شده اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: