آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
استدعا می‌شود برنامه‌ای در صداوسیما استان به عنوان رسانه‌ملی با حضور همزمان نماینده بسیج‌دانشجویی و طرفین متولی اعم از قضایی و اداری ، به صورت زنده محیطی جهت تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی تدارک دیده شود.
به گزارش تنویر دانشجویی ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص ۱۱۵۰۰ تن ذرت فاسد که به این استان وارد شده ، در نامه ای به صدا و سیما استان فارس خواستار تنویر افکار عمومی در این مورد شد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پهلوانیان
مدیرکل محترم صداوسیما استان فارس

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل‌محمد ، پیرو خبر دپو ۱۱۵۰۰ تن محموله ذرت فاسد شده در شیراز ‌و نامه شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس به حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای ، رئیس محترم قوه‌قضائیه ، که در ایام اخیر خبرساز شده است ، ضمن تشکر از صداوسیما استان مبنی‌بر پوشش اخبار مذکور و مصاحبه (جداگانه) با مسئولین قضایی و اداری مربوطه جهت تنویر افکار عمومی ، اما جای خالی صدای بسیج‌دانشجویی که خود پیگیر مسئله فوق به عنوان مطالبه‌گر اصلی حقوق عامه در این موضوع بوده ، احساس می‌شود.

لذا استدعا می‌شود برنامه‌ای در صداوسیما استان به عنوان رسانه‌ملی با حضور همزمان نماینده بسیج‌دانشجویی و طرفین متولی اعم از قضایی و اداری ، به صورت زنده محیطی جهت تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی تدارک دیده شود.
پیشاپیش از حسن توجه شما ، کمال تشکر به عمل می‌آید.


شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: