آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
نظم و اتحاد خدام، یک اردوی راهیان نور منسجم را در بر دارد که این نظم و اتحاد مدتی پیش از اجرای راهیان نور شکل گیری می‌شود .
ناهید صابر ،مدیر خوهران و دبیر قرارگاه نور خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس در نشست طرح تداوم مشق نور اظهار کرد: راهیان نور یک فناوری است که جهت رسیدن به هدف تعالی نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منظم است

وی افزود: از عوامل رسیدن به هدف تعالی و اجرای برنامه ها خدام با اخلاصی هستند که به‌صورت جهادی و با علاقه امور را دنبال می‌کنند

دبیر قرارگاه نور خواهران بسیج دانشجویی فارس گفت: نظم و اتحاد خدام، یک اردوی راهیان نور منسجم را در بر دارد که این نظم و اتحاد مدتی پیش از اجرای راهیان نور شکل گیری می‌شود .

ناهید صابر اظهار داشت:در این نشست از اساتید مطرح استانی و کشوری دعوت بعمل آمد و مطالبی از جمله فن بیان و سخنوری ، ایجاد ارتباط موثر ، شبکه تشکیلاتی راهیان نور و  آموزش نقشه راهبردی ، تشریح کمیته ها و وظایف خدام  نیز ارائه شد.

او بیان کرد: در مشق نور علاوه بر خدام راهیان نور ١۴٠١ از خدام جدید نیز دعوت شد تا در کنار خدام سال پیش کسب تجربه داشته باشند و از ذهنیتی روشن برای اردوی راهیان نور ١۴٠٢ برخوردار شوند. خادمین حاضر در نشست ، طی گزینش ، مصاحبه و گذراندن دوره های خادم الشهدا منتخب شده بودند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: