آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: ۱۰۰ برنامه برای هفته بسیج در فیروزآباد تدارک دیده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سرهنگ مجتبی دهقان عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: پس از قطع دست استکبار جهانی از ایران اسلامی، فتنه‌های آنها چندین برابر شد به همین دلیل امام راحل(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که چهل و چهار سال از تشکیل بسیج می‌گذرد. وی افزود: در طول این چهل و چهار سال، بسیج به عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره‌گیری از این تفکر مشکلات را حل و فصل کنیم.
اجرای ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزآباد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: ۱۰۰ برنامه برای هفته بسیج در فیروزآباد تدارک دیده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سرهنگ مجتبی دهقان عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: پس از قطع دست استکبار جهانی از ایران اسلامی، فتنه‌های آنها چندین برابر شد به همین دلیل امام راحل(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که چهل و چهار سال از تشکیل بسیج می‌گذرد.

وی افزود: در طول این چهل و چهار سال، بسیج به عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره‌گیری از این تفکر مشکلات را حل و فصل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: پس از چهل و چهار سال از تشکیل بسیج شاهد شکل‌گیری این تفکر در خارج از مرزها هستیم و شکست داعش در منطقه نتیجه همین تفکر بسیجی بود.

سرهنگ دهقان اضافه کرد: یکی دیگر از نمادهای ظهور بسیج در خارج از مرزها تفکر آزادی خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که طی این ایام در همه کشورهای جهان شاهد این مهم هستیم که این تفکر فرامرزی بسیج است.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، بسیج را مختص همه قشرها، زمان‌ها و مکان‌ها دانست و گفت: در جهت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با شعار« بسیج، امید ملت ایران» برنامه ‌های متعددی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

سرهنگ دهقان بیان داشت: طی این هفته ۱۰۰ برنامه تدارک دیده شده است که‌ در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که برنامه‌های هفته بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد ابراز داشت: در هفته گرامیداشت بسیج، پنج محور خدمت‌رسانی، جهاد خدمت و محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روشنگری و جهاد تبیین، حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان و تولید محتوا و اقدامات فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، افتتاح مرکز مشاوره، افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، آغاز جشنواره مسابقه ورزشی، آغاز رزمایش خدمت اصناف، برگزاری یادواره شهدای شاخص، نشست فعالان رسانه جبهه انقلاب، گلباران قبور شهدا، برگزاری یادواره شهدای خانه‌های آسمانی، همایش پیاده‌روی خانواده، برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه، کمک به ازدواج آسان و نمایش اقتدار بسیج از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در این هفته توسط بسیجیان شهرستان اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد همچنین در پایان سحنان خود اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، نشست بصیرتی و جهاد تبیین با موضوع بسیج امیدبخش ملت ایران، زنگ بسیج در مدارس و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های این هفته بسیج عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: