آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
وظیفه هر دانشجوی حاضر در بستر فضای مجازی، القای امید به جامعه و رفع شبهات و مسائل مطرح شده است.
مسئول سابق مدیریت رسانه و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در دانشگاه آزاد فارس حضور یافت و بر اهمیت کنشگری جوانان تاکید نمود و گفت:  کنشگری وظیفه است 

سپهر قاسمی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فارس بر اهمیت کنشگری در فضای مجازی تاکید نمود و آن را وظیفه ای الهی دانست.

سپهر قاسمی دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس و با حضور در همایش کنشگری در فضای مجازی، به دانشجویان از اهمیت آگاهی و ظرافت در ابن فضا صحبت کرد و به نقش مهم و کلیدی جوانان در این بستر اشاره نمود. وی خاطرنشان کرد: این فضا همواره بی مهار بوده و دانشجویان باید با کسب آگاهی از این فضا و تاثیر خود بر جامعه هدف مورد نظرشان، از خالی کردن میدان برای بازی دشمن جلوگیری کنند و این بستر را به محیطی جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مبدل کنند. 

قاسمی گفت: هر دانشجو، با حضور در این فضا، وظیفه ای را بر عهده می گیرد. وظیفه هر دانشجوی حاضر در این بستر، القای امید به جامعه و رفع شبهات و مسائل مطرح شده است.

همچنین قاسمی بیان کرد: در سال های اخیر، اقدامات مفید و موثری توسط مسئولین در راستای تولیدمحتوا در این بستر صورت گرفته است و نقش هیچ شخصی بالاتر از دانشجویان پیرو انقلاب نیست.


نقش هیچ شخصی بالاتر از دانشجویان پیرو انقلاب نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: