آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
معاونت جهادی دانشگاه شهید مطهری شیراز:
«اکبری» از برگزاری دوره توانمندسازی طرح «جهادتربیتی»، ویژه دانشجومعلمان پردیس شهید رجایی و شهید مطهری شیراز خبر داد و گفت: این دوره با هدف توانمندسازی دانشجومعلمان در عرصه جهاد تربیتی، از چهارشنبه مورخ ١۵ آذرماه در اردوگاه «الزهرا»، شیراز آغاز شده است و تا جمعه مورخ ١٧ آذرماه، ادامه دارد.

به گزارش تنویر دانشجویی به نقل از پایگاه خبری دفاع پرس، «احمد اکبری علمدارلو»، معاون جهادی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز، امروز در گفتگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: آشنایی دانشجومعلمان با معلم جهادی، انتقال تجارب جهادی، آشنایی با نهضت ملی مدرسه ایران، آشنایی با سفیران مقاومت، چیستی تربیت و چگونگی کار تربیتی از جمله سر فصل‌های این دوره است.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان در این دوره می‌آموزند که جنگ در عرصه تعلیم و تربیت چیست، در شرایط فعلی کشور جهاد چگونه انجام می‌شود و به چه معنی است، در جنگ ترکیبی فعلی، معلمان چه وظیفه و نقشی دارند.

وی با بیان اینکه دانشجومعلمان شرکت کننده در این دوره، مهارت‌های جهادی را می‌آموزند گفت: پس از برگزاری این دوره، شرکت کنندگان به عنوان جهادگر در روستاهای استان فارس و به ویژه روستاهای اطراف زرقان، به فعالیت‌های عمرانی می‌پردازند و در راستای کمک به روستاهای محروم گام برمی‌دارند.

«اکبری» در پایان، با بیان اینکه این دوره با استقبال خوب دانشجومعلمان شیرازی مواجه شده است و بیش از ٧٠ نفر موفق به ثبت‌نام در این دوره شدند، گفت: به دلیل کمبود ظرفیت این دوره، بسیاری از دانشجومعلمان علاقه‌مند، موفق به شرکت در این دوره نشدند و انتظار می‌رود در آینده بتوانیم ظرفیت دوره‌های خود را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: