آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
دانشجویان فعال در تشکل های دانش آموزی استان فارس در دوره رهنما شرکت کردند.
به گزارش تنویر دانشجویی، دوره توانمند سازی افسران رهنما در مشهد مقدس با حضور دانشجویان سال اولی فعال در تشکل های دانش آموزی سراسر کشور پس از سه روز به کار خود پایان داد. این دوره توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور طراحی و اجرا گردید.

یکی از ویژگی های مثبت این دوره، حضور معاونت های اصلی بسیج دانشجویی چون حجت الاسلام مطلبی پور ، آقای فرد حسینی، آقای عمادالدین، آقای سیدی ، آقای طونی، آقای لاور، و آقای قاسمی بود.

فائزه ریاحی، جانشین خواهر معاونت رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: این دوره با دو هدف مورد توجه بود؛ اول اینکه، آشنایی دانشجویان فعال در تشکل های دانش آموزی با بسیج دانشجویی بود و دوم اینکه، دانش آموزی که فعال تشکلی بوده در دوران مدرسه در دانشگاه هم حفظ بشود و فعالیت های خود را ادامه بدهد و از صفر شروع نکنند با یک پیش زمینه کار تشکیلاتی کار خود را شروع کنند.
  
وی افزود: دوره رهنما با این اهداف برگزار شد. در میان از مجموع ۵۰۰ دانشجویی که در این طرح شرکت کرده بودند ۲۹ نفر از استان فارس شرکت کرده بودند . جای امید است که این دانشجویان در دانشگاه های خود به بهترین شکل نقش آفرینی کنند و فعالیت خود را ادمه بدهند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: