آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
از تاریخ تاسیس این دانشگاه بیش از یک دهه می‌گذرد اما از خدمات ابتدایی مثل مسیر مواصلاتی آسفالت ، محوطه مفروش شده ، خوابگاه ، تجهیزات آزمایشگاهی و... محروم است.
به گزارش تنویر دانشجویی از استان فارس ، نشست مطالبه‌گری به همت بسیج‌دانشجویی دانشگاه دولتی لامرد و با حضور فرماندار ، امام جمعه و معاون شهرداری این شهرستان و جمعی از دانشجویان برگزار گردید.

در این جلسه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن تاکید بر ضرورت عدالت اجتماعی ، به عقب ماندگی دانشگاه دولتی اشاره کرد و بیان داشت : از تاریخ تاسیس این دانشگاه بیش از یک دهه می‌گذرد اما از خدمات ابتدایی مثل مسیر مواصلاتی آسفالت ، محوطه مفروش شده ، خوابگاه ، تجهیزات آزمایشگاهی و... محروم است.

در این نشست ، دیگر دانشجویان نیز فقدان دوربین‌های نظارتی در ورودی و خروجی شهر ، مشکلات امنیتی و بحث قاچاق کالا در این شهرستان به عنوان شهرستانی که در مسیر ترانزیتی واقع شده است ، گله‌مندی و مطالبه اصلاح وضعیت موجود را مطرح نمودند.

همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت از دیگر مسائلی بود که مطرح گردید که علی‌رغم وجود صنایع بزرگ در شهرستان لامرد ، دانشگاه‌ها از ارتباط موثر با این صنایع محروم هستند.

و در آخر نیز مشکل کمبود آب و استفاده صنایع آب‌بر از آب قابل شرب شهرستان مطرح گردید تا فرارسیدن موعد اتصال استان به دریا که سال ۱۴۰۴ بیان شده است ، این مسئله نیز تدبیر شود.

حال دانشگاه دولتی و مسائل شهری شهرستان لامرد در انتظار اقدام و تحقق وعده‌های مسئولین شهری و استانی خواهد بود. بسیج دانشجویی نیز تا حصول نتیجه ، پیگیر مسائل مردم این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: