آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه های دهه فجر در دانشگاه های این استان را تشریح کرد.
به گزارش تنویر دانشجویی، رضا علیزاده امروز در جلسه ستاد دانشجویی دهه فجر استان فارس اظهار داشت: برنامه های متنوعی در دانشگاه های استان فارس به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عینیت بخشی به ارزش های انقلاب اسلامی با بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، تبیین و ترویج ارزش ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعمیق، نهادینه سازی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه و دانشجویان از اهداف برنامه های دهه فجر است افزود: با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شرایط مساعی برای تشویق مردم به مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

مدیر فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تبیین ارزش های انقلاب اسلامی با ارائه محتوای روشنگری و بازخوانی جنایات رژیم پهلوی و وابستگی آن ها به استکبار جهانی اضافه کرد: گفتمان انقلاب اسلامی تبیین شود و روشنگری در برابر سناریوهای متعدد دشمنان صورت گیرد. 

علیزاده با بیان اینکه بسیج دانشجویی استان فارس برای معرفی و ترویج هنرمندانه و جذاب ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جدید برنامه های متنوعی را تدوین کرده است ادامه داد: برگزاری جشنواره حرف آزاد، دوره صراط، پویش دانشجویی تصویرخوانی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، چاپ نشریات، اعزام تبیین گران جوان و دانشجو به مساجد و مدارس، اکران های تبیینی عمار و... از برنامه های دهه فجر در دانشگاه های استان فارس است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: