آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
سخنگوی دولت با اشاره به اهتمام ویژه دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، گفت: ساخت مسکن را باید به گونه‌ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود.
به گزارش تنویر دانشجویی، علی بهادری جهرمی امروز در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز اظهار داشت: موتور پیشران کشور، نخبگان، دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه فضای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در کشور فراهم شده است افزود: دشمن به‌دنبال تاریک کردن فضای ذهنی نخبگان نسبت به آینده بوده که فرصت تولید علم و پیشرفت نداشته باشند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه دشمنان از قدرت ایران در عرصه‌های مختلف می ترسند، اضافه کرد: نتیجه استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و مقابله ایران اسلامی با استکبار در دنیا، از بین رفتن هیمنه پوشالی این قدرت‌ها است.

بهادری جهرمی بابیان اینکه در سال جاری، چندین موسسه اعتباری را منحل کردیم، ادامه داد: در راستای کنترل تورم، تولید نقدینگی کاهش پیدا کرده است که با نگاه به آمارهای اقتصادی می‌توان متوجه آن شد.

وی با اشاره به اهتمام دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، تصریح کرد: ساخت مسکن را باید به گونه‌ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود و در زمینه حکمرانی بر مسائل کشور به صورت متوازن اداره شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: