دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۱
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج صورت گرفت.
بمناسبت 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و به همت سپاه ناحیه خنج، جمعی از مسئولین شهرستان خنج به دیدار آزاده دوران جنگ رفتند.

به گزارش تنویر از خنج، بمناسبت 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان خنج با حضور در منزل آزاده جنگ تحمیلی، جناب آقای یوسف مهدوی، با وی دیدار نمودند. در این دیدار که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج صورت گرفته بود، رئیسی معاون فرماندار، حاج آقا اسلام نسب مسئول اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ همتی فرمانده سپاه، حاج آقا عسکری مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه، آزاددولت رئیس اداره آموزش و پرورش، معین رئیس اداره آبفا شهری، حضور داشتند.

در این دیدار، ابتدا یوسف مهدوی ضمن بیان خاطراتی از دوران اسارت خود، گفت: در دوران اسارت، سختی های زیادی کشیدیم و شکنجه های مختلفی را تحمل می کردیم. وی ادامه داد: بارها اتفاق می افتاد که نیروهای دشمن بدون هیچ علتی اسرا را با کابل و باتوم شکنجه می دادند.

این آزاده جنگ تحمیلی با اشاره به حضور فعال حاج آقا ابوترابی و علاقه زیاد اسرا به ایشان، گفت: در یکی از روزهای اسارت، تعدادی از اسرا را جدا نموده و به عنوان شورشگر به اردوگاه دیگری منتقل کردند. در آن اردوگاه به شدت اسرا را شکنجه دادند. پس از یک هفته، حاج آقا ابوترابی را نیز به آن اردوگاه آوردند. هنگامی که اسرا، ایشان را دیدند، صدمات ناشی از شکنجه ها را فراموش کردند.


در ادامه حاج آقا اسلام نسب مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج مطالبی را پیرامون جان فشانی رزمندگان در جنگ بیان کرد.

در ادامه این دیدار، رئیسی معاون فرماندار با اشاره به اثرات شنیدن خاطرات شهدا و رزمندگان، گفت: وقتی پای خاطرات شهدا و رزمندگان می نشینیم، واقعا منقلب می شویم. اسارت بسیار سخت و طاقت فرساست. اینکه انسان در شرایط دشوار اسارت، دست از اعتقادات مذهبی خود برنداشته و همچنان بر اعتقادات خود ایستاده باشد، بسیار ارزشمند است. این صبر و پایداری آنها قابل تجلیل است.

در پایان نیز، سرهنگ همتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج ضمن تقدیر و تشکر از مسئولینی که در این جلسه حضور داشتند، گفت: ما باید همیشه قدردان زحمات این آزادگان عزیز باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: