کد خبر: ۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۰


به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره تشکل قرآن کشور گفت: بزرگترین جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم کشور در شهرستان استهبان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی ظهر دوشنبه در نشست خبری جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم افزود: این جشنواره برای اولین‌بار در استان فارس و شهرستان استهبان برگزار می وشد و تا کنون در کشور سابقه برگزاری چنین جشنواره ای وجود نداشته است.

وی تصریح کرد: این جشنواره به مدت یک روز در تاریخ 23 شهریور ماه سال جاری با حضور 150 حافظ قرآن کریم برگزار می‌شود که البته میهمانان حاضر در این مراسم حدود هفت هزار نفر هستند.

مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان استهبان با اشاره به اینکه در این مراسم رونمایی از کتاب حفظ آسان قرآن کریم نیز انجام می‌شود یادآور شد: یکی از بهترین راه ها برای حضور مردم در مجالس قرآنی و حفظ قرآن کریم تشویق حافظین است که در این راستا این جشنواره برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شاهسونی در خصوص موسسه بیت الاحزان نیز گفت: این موسسه با بیش از 130 شعبه در کشور تا کنون 800 حافظ قرآن کریم و 20 هزار قرآن آموز را تربیت کرده است.

وی ادامه داد: فارس در قله است و امروز مسئولین باید تلاش کنند که نام استان فارس را به عنوان قطب قرآنی کشور ثبت کنند.

عضو هیئت مدیره تشکل قرآن کشور با بیان اینکه باید حفظ و قرائت قرآن کریم را در کشور توسعه داد، گفت: این کار را طی چندین سال گذشته ما در شهرستان استهبان آغاز کرده ایم و امیدوارم که در دیگر نقاط کشور نیز این همت وجود داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: