کد خبر: ۱۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
در روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) صورت می‌گیرد
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس از حضور 20 کانون در کاروان پیاده حرم شاه‌چراغ(ع) در روز ششم ذی‌القعده مصادف با روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد.





به گزارش بسیج عشایر فارس به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام غلا‌م‌حسین نیازی اظهار داشت: دهه کرامت با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود که جشن میلاد حضرت معصومه(س) در نخستین روز از دهه کرامت در بیش از یک‌هزار کانون مسجد در فارس از جمله برنامه‌های اجرایی دهه کرامت این دبیرخانه است.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه‌ صبح‌گاه رضوی همزمان با میلاد ثامن‌الحجج(ع) با عنوان «ترنم عشق» خبر داد و ابراز داشت: این برنامه همزمان با میلاد پرخیر و برکت حضرت ثامن‌الحجج، علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در بیش از یک‌هزار کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس با حضور دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان عضو کانون برگزار می‌شود که با برنامه‌هایی نظیر مولودخوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و اهدای جوائز به پسران هم‌نام امام هشتم(ع) همراه است.

این مسئول با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌های «ترنم عشق» می‌توان به پخش سرود امام رضا(ع)، نواختن زنگ رضوی و عرض ارادت نوجوانان و جوانان به ساحت مقدس امام هشتم(ع) نام برد و تصریح کرد: برپایی مراسم بزرگداشت سالروز احمدبن موسی(ع) همزمان با ششم ذی‌القعده از دیگر برنامه‌های این ایام است.

نیازی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت حضرت شاه‌چراغ(ع) در بیش از یک‌هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مراسم با برنامه‌هایی نظیر سخنرانی و بیان مناقب و کرامات فرزند امام هفتم(ع) حضرت احمدبن موسی‌الکاظم(ع)، مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، شعرخوانی و جلسات ختم قرآن و صلوات همراه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: