کد خبر: ۱۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱
فرمانده انتظامی فارس خبر داد
در این راستا طی دو هفته گذشته ماموران تعدادی از این افراد را شناسایی، 77 نفر از آنها را دستگیر و 49 نفر را نیز احضار و تذکرات لازم به آنها داده شد.


خبرگزاری فارس: دستگیری 85 اوباش در شیراز

به گزارش بسیج عشایر از خبرگزاری فارس، سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش احساس امنیت،‌ شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از افراد دستگیر شده 21 سلاح سرد، 84 کپسول هروئین، شش گرم شیره تریاک، 289 گرم شیشه، مقادیری مشروبات الکلی، 35هزار تومان وجه جعلی، دو گرم حشیش، دو سانت شیشه، دو فشنگ کلت کمری، سه ترازوی توزین مواد مخدر، سه پایپ شیشه‌ای و یک موتور و یک خودرو پیکان مسروقه، یک سلاح شکاری غیرمجاز، به همراه 12 فشنگ و80 گرم هروئین و 206 گرم شیشه کشف شد.

سجادیان به کسانی که با اقدامات نامتعارف خود از قبیل عربده‌کشی، توزیع مواد مخدر، قدرت‌نمائی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان قصد سلب آسایش مردم را داشته باشند هشدار داد ‌پلیس با جدیت با آنان برخورد و پس از دستگیری به مقام قضایی تحویل می‌دهد تا به اشد مجازات محکوم شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعات در این زمینه را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 9 کیلو تریاک در داراب

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان داراب 9 کیلو و 700 گرم تریاک از مسافر یک خودرو پژو 405 در ایستگاه بازرسی قلاتویه‌ کشف شد.

فرمانده انتظامی داراب با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی داراب مستقر در ایستگاه بازرسی قلاتوبه هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک پژو 405 مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین دیندارلو اضافه کرد: در بازرسی از خودرو و سرنشینان آن 9 کیلو و 700 گرم تریاک از یکی از مسافران که به طرز ماهرانه‌ای در زیر لباس‌های خود مخفی کرده بود کشف و متهم دستگیر و تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: