يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
در حاشیه برگزاری جشنواره عکس بسیج هنرمندان استان فارس:
در راستای برگزاری جشنواره عکس بسیج هنرمندان فارس با عنوان "طرفه هنر" تعدادی از عکاسان شرکت کننده در اين جشنواره در غالب اردوی آموزشی از مناطقی در شهر شيراز بازدید کردند و از سوژه های پیش رو در اين شهر عکاسی كردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس، این كارگاه آموزشي که به همت سازمان بسیج هنرمندان و به پیشنهاد دبیر اجرایی جشنواره؛ به صورت روزانه و در سه روز متوالي صورت پذیرفت، بيش از 30 نفر از عكاسان فارس در کنار اساتید عکاسی و پیشکسوتان این رشته به عکاسی پرداختند.

لازم به ذکر است سازمان ترافیک شهری میزبان عکاسان در بخش ویژه جشنواره با عنوان "شهر من شهر راز" بود.

در این راستا عکاسان از پارک ترافیک - ویژه آموزش فرهنگ ترافیک به نونهالان - بازدید کردند سپس با راهنمایی هیئت اجرایی و اساتید خود بخش های ترافیک خیز شهر را رصد كردند و سوژه های موجود را ثبت نمودند.

محمد استقامت نژاد کم سن ترین عکاس حاضر در جشنواره ضمن ابراز شگفتی از برگزاری این اردوی شهری گفت: یک سال است که عکاسی را شروع کرده و به پیشنهاد مربی خود در این جشنواره شرکت كردم، و در ادامه گفت: برگزاری این چنين رقابت هايي و همچنین كارگاه آموزشي می تواند در کسب تجربه در رشته عكاسي نقش به سزایی داشته باشد.

يكي ديگر از عكاسان حاضر در اين اردوي آموزشي و رقابتي از دبیر اجرایی جشنواره و همچنین بانیان برگزاری این چنین حرکتهایی قدردانی نمود و بيان داشت: این حرکتهای جهت دار می تواند موجب پیشرفت هنر عکاسی در استان شود.

وي تاكيد كرد: زیرا وجود یک رقابت دوستانه می تواند بسیاری از عکاسانی که کم کار و بی انگیزه شده اند را به این عرصه هنری باز گرداند.

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: